.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جديدترين اخبار شنيده ها از گيلان
دستور استاندار گیلان به فرمانداران،تهدید یکی از نمایندگان گیلان توسط مافیای برنج، آغاز فعالیت انتخاباتی با حضور مداوم در نماز جمعه،تغییر سرپرست شورای نگهبان استان،حضور استاندار گیلان در آلمان،دلخوری دلخوش نماینده صومعه سرا از حمید رسایی
جديدترين اخبار شنيده ها از گيلان


** دستور قهرمانی به فرمانداران - شنیده شده مهندس قهرمانی استاندار گیلان به فرمانداران خود دستور داده است تا از نمایندگان حوزه خود بخواهند که با فشار به وزیر کشور ماجرای تغییر وی را مسکوت نگه دارند. شاید این آخرین دستور استاندار باشد.

** یک مازندرانی استاندار گیلان می شود - شنیده ها حاکیست، علی رغم برخی مخالفت ها، به زودی سردار سعادتی از سوی وزیر کشور به عنوان استاندار گیلان معرفی خواهد شد. مهدی سعادتی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و از مدیران استان مازندران می باشد. جمعی از اصولگرایان با نفوذ استان و فرماندهان سپاه گیلان از موافقان و برخی از نمایندگان مجلس نیز از مخالفین این انتصاب هستند. برخی از شنیده ها نیز حکایت از تلاش حقیقت پور استاندار عزل شده اردبیل برای تصاحب استانداری گیلان دارد.

** تهدید یکی از نمایندگان گیلان توسط مافیای برنج - دکتر تأمینی نماینده مردم رشت با تذکری به وزیر اقتصاد و دارایی خواستار منع واردات بی رویه برنج آن هم در زمانی که به زودی برنج گیلان وارد بازار می شود، شد که البته شنیده شده پس از پایان مجلس از سوی مافیای واردات برنج مورد تهدید قرار گرفته است.

** شنیده شده که با بازنشستگی مدیرکل اوقاف گیلان تا شش ماه آینده، رایزنی برخی از نمایندگان استان برای معرفی نیروهای خود جهت تصاحب این پست بی نتیجه مانده است و تهران همچنان یکی از روحانیون جوان و خوشفکر استان که مسئولیت نهادی انقلابی را برعهده دارد، را بهترین گزینه برای اداره کل اوقاف گیلان می داند. شنیده ها حکایت از موافقت نماینده ولی فقیه در گیلان با این انتخاب دارد.

** روابط عمومی بنیاد شهید گیلان، روابط عمومی برتر - روابط عمومی بنیاد شهید گیلان با تلاش "محمدرضا داوطلب" همواره جزء روابط عمومی های موفق استان بوده و خانواده شهدا و ایثارگران از خدمات و نوآوری های این روابط عمومی راضی و خرسند هستند.

** آغاز فعالیت انتخاباتی با حضور مداوم در نماز جمعه - شنیده شده است که نماز جمعه های شهرستان های استان، بهترین فرصت برای خودنمایی و عرض اندام برخی از کاندیداهای انتخابات مجلس نهم گردیده و البته این امر در شهرستان رودبار بسیار مشهودتر از دیگر شهرستان های استان است.

** خطاب یک عضو شورای شهر به وزیر کشور - شنیده شده که یک عضو شورای شهر رشت در جلسه شورای شهرستان خطاب به وزیر کشور گفته است اگر عزل و نصب استاندار از وظایف شماست پس استاندار جدید گیلان را معرفی کنید و اجازه ندهید که نمایندگان مجلس در کار شما دخالت کرده و در معرفی استاندار خللی ایجاد کنند.

** حمایت یکی از نمایندگان غرب گیلان از مدیران سبز - شنیده شده که با آنکه حکم عزل رئیس پایانه های یکی از شهرستان های غرب استان، که طرفدار موسوی بود و حتی فرزندش نیز در جریان انتخابات ریاست جمهوری دستگیر شده بود، صادر گردیده است اما همچنان با حمایت های نماینده مجلس این شهرستان به کار خود ادامه می دهد.

** تغییر سرپرست شورای نگهبان استان - شنیده شده که فرهی سرپرست دفتر شورای نگهبان گیلان تا ماه آینده بازنشسته شده و به زودی سرپرست جدید این دفتر معرفی می گردد.

** شنیده شده اخیرا یکی از نمایندگان شرق گیلانی ویلایی یک میلیارد و 500 میلیون تومانی در ولنجک خریده است تا از میهمانان ویژه خود پذیرایی کند.

** شنیده شده استانداری گیلان برای برگزاری پیاده روی همگانی در رودسر، 15 میلیون تومان کمک مالی به فرمانداری این شهرستان نموده است. اقدامات اینچنینی شایعه فعالیت انتخاباتی مهندس قهرمانی برای مجلس نهم در رودسر را تقویت می کند.

** حضور استاندار گیلان در آلمان - شنیده ها حکایت از سفر مهندس قهرمانی به اروپا دارد. وی به نمایندگی از دولت برای افتتاح بیمارستان دکتر سمیعی به آلمان رفته است. شاید استاندار گیلان پس از پایان مأموریتش در آلمان، سری به دیگر کشورهای اروپایی بزند تا از فضای حاکم بر این کشورها مطلع گردد چون این روزها پیشنهادات زیاد برای قبول سفارت کشورهای مختلف به مهندس قهرمانی می شود.

** شنیده ها حاکی ست برخی از مدیران منطقه آزاد انزلی زمین های منطقه را با قیمت بسیار ناچیز از روستاییان به نام همسرانشان خریده و در تلاشند تا با قیمت گزاف به منطقه آزاد بفروشند.

** شنیده ها حکایت از دلخوری دلخوش نماینده صومعه سرا از حمید رسایی دارد. پس از آنکه دلخوش در صحن مجلس رسایی را به دلیل داشتن برادری دوم خردادی شماتت کرد، رسایی نیز در مقام انتقام پوستر انتخاباتی دوران اصلاحات دلخوش با تصویر محمد خاتمی را روی سایتش گذاشت. شنیده شده که دلخوش این پوستر را دروغ خوانده و مدعی شده که با فتوشاپ تصویر خاتمی را کنار تصویرش در پوستر گذاشته اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 تير 1389
خبر ناخوشایند دیگری از حواشی صادق نماینده آستانه اشرفیه که تحقیقات بنده آن را تایید می کند و آن دستگیری رییس دفتر ایشان به جرم رابطه نامشروع در یک اتومبیل دولتی است البته هم اکنون ایشان با قرار 5 میلیون تومان وثیقه آزاد است اما حدس می زدید اگر این اتفاق برای یک شهروند عادی می افتاد چه مجازاتی در انتظارش بود؟

نا شناس 31 تير 1389
شنیده شما صحت دارد مهدی صادق نماینده مردم شریف آستانه اشرفیه اخیرا ویلایی بسیار بزرگ به اررش 15 میلیارد ریال در ولنجک خریداری کرده است اما مهمانان وی همچنان در ویلای اکباتان پذیرایی می شوند تا مبادا ریا شود!!!
نا شناس 3 آذر 1389
مجلش هشتم شاعر بزرگ وتوانايي را جامعه شعر وادب معرفي كرد يعني شاعر شوريده دل سيد كاظم دلخوش اباتري نماينده غير قانوني شهرستان صومعه سرا كه توانايي آنرا دارد در يك سرو غذا شهرستان صومعه سرا رابخورد البته در شرايط نامطلوب در غير اينصورت توانايي خوردن همه دنيا رادارد هيچ نمره اي براي ايشان نميتوان در نظر گرفت چون در مقام يك نماينده نيست وبااشعار پشت كاميوني خود آبروي صومعه سرا -گيلان وگيلاني را برده است .در نهايت جناب آقاي مجمد تقي رنجبر چوبه بيا ،وتورا شايسته و عاشقانه در يك برگه راي مي نوسيم .تورا محمد تقي رنجبر چوبه در انتخابات مجلس نهم مي نويسيم ،شايسته ترين -برترين -بهترين ،تورا براي بار پنجم مي نويسيم .بيا كه شهرستان تور ا مي خواهد .
صمدی 20 اسفند 1389
شنیده ها حاکیست دکتر اکبرزاده،آقای مردان پور دو رقیب قوی برای انتخابات رودبار هستند
گلپور لاسكي 6 مهر 1391
چرا اقاي قهرماني از استانداري بر كنار شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.